O dealerach aut salonowych

Dodane: 20-04-2017 03:01
O dealerach aut salonowych salon peugeot gliwice

O Peugeocie 2008 z Wikipedii

Pogłoski o stworzeniu miejskiego crossovera mającego pełnić podwyższony odpowiednik subkompaktowego modelu Peugeota krążyły jeszcze w czasie produkcji modelu 207, jednak dopiero po debiucie jego następcy francuski producent zdecydował się oficjalnie zaprezentować swoją odpowiedź na takie modele, jak Nissan Juke czy Opel Mokka. Francuski producent trafił w okres gwałtownego wzrostu popularności i wysypu nowości wśród crossoverów segmentu B, co okazało się gwarantem późniejszego sukcesu modelu. 2008 zastąpił w gamie Peugeota miejsce modelu 207 SW, którego produkcja z racji małej konkurencji i stosunkowo niskiej sprzedaży zwłaszcza na tle crossoverów przestała się opłacać.

W 2016 roku na salonie w Genewie Peugeot zaprezentował zmodernizowaną wersję swojego crossovera klasy B, gdzie zmiany objęły głównie pas przedni - pojawiła się nowa, większa atrapa chłodnicy zdominowana logiem firmy. Polska premiera samochodu miała miejsce na targach w Poznaniu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_2008


Peugeot 308 z Wikipedii

Peugeot 308 zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2007 roku. Jest oferowany z szeroką gamą silników. Do wyboru są jednostki benzynowe 1.4 (95 KM), 1.6 (120 KM) oraz 1.6 THP w trzech wersjach mocy (150, 175 i 200 KM), a także diesle 1.6 (90 KM i 110 KM) i 2.0 (136 i 163 KM). W porównaniu z poprzednim modelem 307 nowy Peugeot ma ten sam rozstaw osi (2608 mm), ale jednocześnie jest od niego dłuższy - o 74 mm (4276 mm) i szerszy - o 85 mm (1815 mm), co zaowocowało większą ilością miejsca dla pasażerów. Początkowo można było kupić dwie wersje hatchbacków - 3- i 5-drzwiową. W kwietniu 2008 roku dołączył do nich model kombi 308 SW, a w marcu 2009 roku 308 CC (Coupé Cabrio). W 2009 roku zaprezentowano seryjną wersję Peugeota RCZ. Jest to jedyny model produkowany poza Francją, w Austrii. Prawdopodobne jest także wprowadzenie modelu napędzanego silnikiem na bioetanol oraz wyposażonego w napęd hybrydowy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_308


Do warsztatu czy do serwisu ASO?

Serwisowanie auta to problematyczna sprawa, nigdy nie wiadomo na jakich mechaników trafimy. Zazwyczaj jest to loteria, zwłaszcza jeżeli jesteśmy w obcym nam mieście, gdzie nikt nie może nam polecić jakiegoś warsztatu. To niestety częste sytuacje kiedy nasze auto ulegnie awarii na trasie.

Dobrym wyjściem jest wtedy skorzystanie z usług serwisów ASO danej marki. Wtedy będziemy mogli mieć pewność, ze zastosowano odpowiednie części zamienne. Jakość wykonanej pracy serwisowej w punkcie ASO będzie na wyższym poziomie niż standardowy warsztat. Jedynym minusem może być cena za usługę, ale o tym kiedy indziej.



© 2019 http://nitus.com.pl/